Monday, July 09, 2012

i'm back FOR NOW

Jeg er nu nået til det punkt i flytte-processen, hvor jeg skal begynde at sige farvel og begynde at afslutte ting, som jeg ellers har brugt meget tid på.

Jeg blev student for to uger siden, og jeg har aldrig haft så fantastisk en uge efterfølgende. Jeg fik nakket mine to sidste eksaminer med 12, og huen blev sat på imens en lille tåre trillede af min kind - jeg kommer virkelig til at savne at gå i gymnasiet, og jeg kommer til at savne vennerne og festerne. ØV!

I dag var det farvel til arbejdet, hvor jeg har været piccoline i hele tre år. Selvom det undervejs har været lidt tungt at cykle i regnvejr med rensetøj, kommer jeg alligevel til at savne det...

Det er altså helheden, jeg er ude i. De trygge rammer, som har fulgt mig afsted er MEGET pludseligt væk. Det er så spændende, men SÅ skræmmende.

Hvis I vil se lidt billeder følger de her......

xx Thea



LYKKE


LYKKE - solopgang og badning kl. 06 om morgenen.



LYKKE


LYKKE


Solopgang & badning


Solopgang & badning


Piger - solopgang & badning


Goodmorning, CPH


Goodmorning, CPH


Goodmorning, CPH


Goodmorning, CPH


Goodmorning, CPH


Min dejlige kæreste lavede den mest romantiske middag til mig forleden...


Fineste hus


Østers & fjordrejer


Jomfruhummerbisque med jomfruhummerhaler


Rørt tartar


Chokoladesoufflé med hjemmelavet vanilleis, danske jordbær & danske ribs


Se en sød bjørn 


Og så røg vi sgu på ROSKILDE!!!


Jordens PÆNESTE drenge!


August på Roskilde.... Og min far og mor....... SÅ sejt!


Mac Miller





PICTURES: COURS PETIT LAPIN 

No comments:

Post a Comment