Tuesday, July 31, 2012

hot child in the city

Hjemvendt fra det der sommerhus. Meget mod min vilje. Der var så skønt, fredfuldt og smukt - og luften var frisk og lun.

Jeg lægger dog ikke skjul på, at det er meget rart at være hjemme igen. Har savnet byen når alt kommer til alt, og det er rart at kunne begynde at forberede mig mentalt til Paris.
Desuden er der tre tons pakning forude, som jeg viiiiiiiirkelig ikke gider at tage mig af. Er dog nået frem til, at det starter i DAG. Flere gange i timen kommer jeg i tanke om noget, som jeg skal have med. Sådan nogle ting, som er meget LIDT åbenlyse (f.eks. mit studenterbevis, til hvis jeg skal ansøge uddannelse dernede fra....).

Men altså - snart farvel til alt og alle. Det er meget surrealistisk at tænke på, at jeg fra på søndag BOR I PARIS. For liiige at holde fødderne helt nede på jorden, følger lidt afslapnings-billeder fra de sidste par dage.



 



















Lidt billeder fra sommerhus, hvor en fin sommerfulg valgte at hilse pænt på mig, fra stranden, fra loppemarked (gigant kanelsnegl) samt til sidst et billede af min elskede  storesøster og jeg.

xx Thea

Pssssssssssst.... På grund af forespørgsel samt det faktum, at jeg flytter væk fra Danmark, vil mine blogindlæg fra næste uge være skrevet på engelsk. Forhåbentlig kan det trække nogle franske læsere til!

No comments:

Post a Comment