Saturday, July 21, 2012

ÉTÉ éte ÉTÉ été été...

Arrrrrmen altså.... Dét her, ik'? Det er fandemig livet.
Jeg er i sommerhus med min søster.
Bare os to.
Alene.

Hun er ret meget min bedste veninde, så nu hvor jeg flytter til Paris, er det så skønt at have kvalitetstid sammen. Foreløbigt har vi været her i en uges tid, og vi er her helt indtil næste søndag. JaaaaAAAAaaaaa!

Af 'jeg-gider-ikke-at-bruge-tid-på-deeeet'-ting på vores dagsorden hører vedligeholdelse af grunden, vanding af kompost, pudsning af vinduer, maling af vinduer og hus til.
Men af 'jeg-vil-ikke-lavet-andet-resten-af-mit-liv'-ting hører lakering af negle, læse bøger i solen, gåture på stranden, madlavning, madlavning, madlavning, blade (som i ELLE, Vogue med mange flere), cykelture, blomsterplukning og et afsnit af Friends i ny og næ...

Faktisk er det ret meget en idyllisk sommerferie. Vejret heroppe er, af en eller anden mærkelig grund, altid godt. Se bare alle de mange billeder jeg har snuppet den seneste uges tid....










































KYS og SOMMERKÆRLIGHED
xx Thea


No comments:

Post a Comment