Friday, June 08, 2012

jeg er snaaaaart tilbage

Holllllllllld nu kæft, hvor kan jeg slet ikke vente med at få en hue på mit hovede om lidt over to uger. Min tålmodighed er ved at slippe op! HALVVEJS!

Af samme grund måtte jeg bare dele lidt fra hvad jeg i (alverden) har lavet de seneste par uger. Inkluderer både læsning, læsning, overspringshandlinger, læsning og lidt mere læsning. Det er snart slut - den 27. juni kl. 09:30 er jeg FÆRDIG!

Paris i starten af august. Udsat en måneds tid, da der er rod med lejlighed. Dog er der styr på det nu - glæder mig SÅ meget!

Nedenfor billeder fra mine gøremål...



INTET bedre end Caramel Chew Chew......... Mmmmmmm....



Solnedgang fra militærbasen...



Solnedgang over kongeskibet



Så fiiiint...



Sommerhus med søster & søsters kæreste. Skønneste weekend LÆNGE!



Aftenkaffe...






Var til konfirmation i weekenden - min smukke mor & søster til venstre (JA, vi er i familie.....)


Håber alle er glade og har det godt. Hvis vi ikke ses inden min hue, ses vi på den anden side! YES!!!!

xx Thea



No comments:

Post a Comment