Wednesday, May 02, 2012

it's HERE

Nu er det jo, at jeg bliver student om lidt.
Som i om otte uger.
Og så ER det jo, at man (åbenbart) skal se lidt pæn ud.

...... Og så har jeg anskaffet mig denne YNDIGE sag fra Isabel Marant S/S 10. Jeg er  forvejen den heldige indehaver af endnu en af hendes kjoler fra den kollektion, og det er min yndlingskjole over alle!

Derfor var der ikke megen tøven med at købe denne, da jeg VED (!!!) at jeg bliver glad for den efterfølgende.





Vinklen er spøjs, og skoene (som jeg også har) er ikke med på billedet... Men jeg måtte bare lige dele denne lækre silkesag.

Håber alle nyder vejret - det er på lånt tid. Fredag lover de røvvejr igen.

xx Thea

4 comments:

  1. Virkelig flot! - kunne godt tænke mig at se mere til din tøjstil :)

    ReplyDelete
  2. Mange tusind tak - det er hermed taget til efterretning. Hold dig opdateret! :)

    ReplyDelete
  3. Wow, hvor er din bare fin! Hvor har du købt den? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak! Som sagt er den fra Isabel Marant men købt ubrugt over Trendsales idet den var i butikkerne for to år siden ;-)

      Delete