Tuesday, April 24, 2012

cache cache dans la nuit


Det er lidt utroligt, hvordan en måned kan flyve forbi mine ører.... Så hurtigt.
Jeg bliver student om lidt. Det er så vildt.
Selvom man skulle tro, at det udløste en stor, fed lettelse, er det imidlertid ikke tilfældet.
Jeg sidder nu og fedter med Paris - alt fra lejlighed til uddannelse til røvkedelige praktiske ting skal på plads.
Det er i sandhed ikke enkelt at flytte alene til udlandet som 18-årig. Når dét så er sagt er jeg SÅ spændt og SÅ nervøs på den ret gode måde.

For tiden går jeg og tumler med under 20 skoledage tilbage, eksamensstress og alle mulige ting som gør, at jeg kører træt i skole. Jeg glæder mig så meget til at få den hue på nu!

Noget andet jeg glæder mig til er SOMMER. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af efterår i april. Hvem fanden har bestilt det? Det burde forbydes på det groveste. Meget, meget irriterende.

Håber alle er glade og glæder sig til SOMMER :)

xx Thea

No comments:

Post a Comment