Thursday, March 08, 2012

oh MARNI god




Min kæreste spurgte i dag, hvad fanden det egentlig var. Marni for H&M, that is. Og jeg syntes egentlig, at det var ret svært at forklare. Konceptet i sig selv er ret simpelt, men jeg kunne ikke forklare ham, hvorfor det er så fantastisk, hvorfor det er så hypet, og hvorfor jeg går så højt op i det. For det gør jeg.

Var foran H&M på Strøget klokken 10 sharp, og fandt hurtigt ud af, at jeg skulle have været der en halv time før for at stå i kø. ALT var revet ned af hylderne da jeg endelig blev lukket ind, og jeg var faktisk ret mut over det. Meeeeeen... Som inkarneret shopper (min søsters fortjeneste, som slæbte mig med fra 7-års-alderen) med tålmodighed og tid (nej, faktisk ikke tid, jeg havde taget fri fra skole for at være der til åbningen...), stillede jeg mig op ved prøverummene i håbet om, at der kom folk ud, som ikke kunne passe tingene.

Det skete ikke. Hvorfor skulle det også det, når tingene var så fine?

DOG havde jeg min søster og mor med mig i butikken, som også har prøvet at shoppe en gang eller femhundredetusinde gange før. De stillede sig taktisk i butikken, hvor alt tøjet kom forbi på stativer. Og der fangede de........






To af de ting, som jeg havde kigget med lys og lygte efter. Cirka 10 minutters tid senere, løftede en pige denne sag op i luften....




.... Og spurgte, hvem der ville have den.
KASTEDE mig over hende. Og fik den.

Jeg ville gerne have haft de matchende shorts til, men de var væk efter to minutter. Må på udkig igen i morgen, tror jeg.

Sidder nu i blød silke og skal læse morgendagens lektier. ÅH GUD, hvor jeg glæder mig til weekend, hvor jeg både skal kramme min søde kæreste, spise byens bedste cheesecake med søde og pæne Anders, som jeg har kendt siden vi lærte at lave plus og minus i skolen. Sidst men ikke mindst skal jeg en tur i biografen med.... mig selv. Jeg er dybt afhængig af min me-time.

Meteorologerne siger, at foråret er på vej!

xx Thea

1 comment:

  1. Hahaha, søde Thea, hvor jeg elsker dine fashion adventures!
    Ellers tag til Fields, selvom turen er lidt lang (metroen går dog lige til døren), så har de tit tingene, fordi "ingen" gider tage til Fields efter H&M ;)
    Jeg har hvertfald tit fundet ting derude, som var udsolgt på Strøget!

    ReplyDelete