Sunday, March 18, 2012

my very loveliest friends

Det er ingen hemmelighed, at jeg forbander den slags fredage, hvor der ikke er plads til at gøre lige hvad man vil (når man altså har fri...)
Dem har jeg heller ikke ret mange af. Jeg nyder mine fredage aftener, hvor der er plads til alt fra X-Factor til karbad til bajer til venner til kage til søvn.

Min fredag aften bestod mest af venner og bajer...






En herlig aften med en flok gutter, øl og lidt chokolade til min slikmund. Senere kom min højre og venstre hånd, Signe og Anna

I går eftermiddags tog jeg over til min søster og hendes kæreste....



... Og sov der. Og var der hele dagen i dag. Gik lang tur over til Kastellet, gennem Østre Anlæg, Botanisk Have og over til Torvehallerne, hvor vi købte sandwich "Confit de Canard" som er blevet kåret til Byens Bedste Sandwich af Politiken - yes indeed, den var god! Turen hjem var gennem Kgs Have, hvorefter vi flød i sofaen til filmen Drive (forstår først nu, hvor alle synes at Ryan Gosling er så flot...)

NU: Engelsk-aflevering.

Godnat og god søndag!

xx Thea

No comments:

Post a Comment