Thursday, March 01, 2012

.... det ER altså på vej

.... Foråret, that is.

Indrømmet, dagen i dag har også været eksemplarisk på en næsten-forårsdag, men hver gang jeg har sat mine fødder udendørs, har fuglene pippet og solen skinnet. Der er ikke noget mere motiverende og der er INTET der gør mig gladere end tanken om snart at gå i mine utallige kjoler hver evig eneste dag.

I morgen tager jeg til Paris for at rejse hjem igen mandag. Selvom det er Paris Fashionweek netop denne weekend, skal jeg ikke til nogle shows... Man skal åbenbart være MEGET vigtig ELLER model for at deltage i sådan noget. Nå.

Til gengæld har jeg rigelig tid til at spise macaron chocolat, pain au chocolat og aaaaalle de andre franske lækkerier som jeg manisk SKAL spise HVER dag.

Om en måned tager jeg dertil igen (over påsken) i 10 dage. Det er mærkeligt at tænke på, at jeg om 5 måneder ikke behøver at planlægge dagene tæt for at nå det hele; om 5 måneder BOR jeg der. Wow.


Billedet er fra denne SKØNNE app som varmt kan anbefales til alle paris-elskere (nok mest piger, men hva' faen...)

Note: Den er på fransk, så hav lige det med i overvejelserne!

Jeg vil nu kaste mig over pakningen - som klassisk Paris er vejret svingende: Den ene dag sol og 16 grader (16 GRADER!!!!) og den anden dag regn og 9 grader (......regn...)

Vi ses på mandag, hvor jeg deler billeder fra min forlængede weekend i det franske!

.. xx Thea


No comments:

Post a Comment