Thursday, January 26, 2012

what makes love true...

What makes love true? Egentlig??

Åh, hvor er der skrevet mange ord om kærlighed, og af samme grund ville det være håbløst for mig at komme med nye input... For er der ikke ret individuelle opfattelser af true love? Er der ikke nogle, som finder det i madlavning, og andre der finder det i sko? 

Det tror jeg.

Så i stedet for at prædike om mit personlige forhold til ægte kærlighed, (for eksempel til min kæreste, mine venner, min familie og mine Sonia Rykiel-sko...) vil jeg vise jer disse billeder fra siden http://www.whatmakeslovetrue.com/

Jeg synes, de er så fine og så autentiske, og jeg bliver helt glad i nødden af at bladre igennem dem.





Det er fredag i morgen, og som om det i sig selv ikke var nok, skal jeg kun være i skole fra 10:40-11:50... Og så har jeg weekend!
Jeg skal spise frokost med min kæreste i morgen, måske en tur i byen i morgen aften med Emma (læs sidste blogindlæg), lørdag står på frokost med Rosemarie (A.K.A. Rosie -- som jeg flytter til Paris med til sommer!!) -- og lørdag aften holder min kæreste, August, 18-års. Åhhhh, han er så sød, for han går så meget op i detaljerne, og jeg ELSKER det. I øvrigt er han også sød, bare fordi han ER sød.

Søndag? Tømmermænd, Sex & The City og lektier.

Nogle gange er livet for let.

God weekend til alle!

xx Thea

No comments:

Post a Comment