Monday, January 30, 2012

THIS makes love true...

Efter at have spenderet weekenden med at lære at lave crème brulée af August, spise frokost med Rosemarie, købe blomster med mig selv og feste med mine venner, viser jeg lidt billeder af hvad jeg synes kærlighed er... 
På mange måder...


Jeg smiler en lille smule hver gang jeg åbner mit toiletskab og ser disse stå og hygge sig. Den blå er naturligvis tilhørende August.


Forkælelse: Tromborg 'Aroma Therapy Body Oil Mist' i 'Vanilla, Chanel no. 5 'Parfum Pour Les Cheveux' (parfume til håret -- me likey!) og sidst men absolut ikke mindst min uundværlige Morrocan Oil til håret.


To af mine elskede sko. Til venstre Sonia Rykiel og til højre Chloé.


Elsker ELLE. Og især i denne måned, hvor man får det skønneste tillæg.


Og ENDNU mere fordi man kan købe ELLE Collections i denne måned.


Et fint lille hjerte jeg fik af min søster for over 2 år siden.


Den sødeste lille isbjørn, som August gav mig for et par måneder siden. Den står bare og ser fin ud. Jeg er normalt ikke til nips, men den ser så lille og uskyldig ud, at den har fået pladsen ved siden af min seng. Årh.


Obama, naturligvis.



... xx Thea

No comments:

Post a Comment