Thursday, January 05, 2012

sale, soldes...

JANUAR-UDSALG

.... plejer jeg at betragte som en slags religiøs begivenhed inden for mode. Jeg forbereder mig så snart tingene kommer i butikken på, at man kan få meget af det på 50% til januar (det samme gælder for juni måned). Dette afholder mig dog ikke altid fra at hoppe i med begge fødder alligevel.

I år er koden bare knækket lidt. Jeg har endnu ikke købt noget, indtil jeg i dag faldt over disse sneakers fra franske Spring Court. Jeg er i forvejen den heldige ejer af to af deres sneakers, det ene par i skøn, støvet lilla lærred og det andet par i.... Leopardprint. Men så så jeg disse.... I pels.... På udsalg....

Jaaaa-jaaaaaaaa, de er OGSÅ i leopardprint (er seriøs tilhænger af det -- med måde -- det tilføjer altså noget sjovt til kedelig vinter).
Nå, men dette leopardprint er naturligvis anderledes end på de andre jeg ejer. Denne sag er nok mere vinter-venlig i farverne, og i øvrigt slider jeg mine andre op.

Kan varmt anbefale Spring Court og deres seje sneakers. De er anderledes og lækre og ALT andet en Adidas og Nike.

Skulle man?

... xx Thea

Pssssssssssssst..... Skoene kan købes her (iblandt MEGET andet -- tøj, sko, smykker, skønhed osv.) på ELLE's webshop. We love!!

No comments:

Post a Comment