Wednesday, January 04, 2012

oh chanel, oh dior...

PARFUME...
Lækkert? Ja.
Nødvendigt? Ja.
Duftende? Forhåbentlig.

Og så var det jo liiiige, at jeg i dag hastede gennem Magasin (haster for det meste igennem alt hvad der minder om stormagasiner) - men jeg blev midlertidigt lokket af en skøn, krydret duft fra Diors stand.


Den koboltblå farvede sag duftede så godt, at jeg nær måtte drikke den. Navnet på den lille nette sag er (meget passende) Dior Addict, og tilmed fås den i en fin, lille rejsestørrelse (se ovenfor) som er PERFEKT til tasken. Samme størrelse parfume ejer jeg i min all-time favorite, nemlig Chanel No. 5 (se nedenfor), som ligger i min taske hver evig eneste dag.


Men en åh så lækker duft, som med sikkerhed kan krydre de kolde vinterdage. Er så forelsket, at jeg næsten ikke kan vente helt til marts, hvor jeg skal til Paris og med rette kunne købe den i lufthavnen...... Åh. Gimme, gimme, gimme!!

... xx Thea

No comments:

Post a Comment