Monday, January 23, 2012

meet: emma


Den grinende dame til højre på billedet er min bedre halvdel.... Eller i hvert fald min halvdel -- høhø.
 Navnet er Emma, og hun er min bedste veninde og har været det siden vi var to år gamle...




Som små legede vi mest med barbie eller lod som om, vi var gravide, men nu er tiden kommet, hvor joken med at være gravid er knapt så fed længere, og hvor vi i stedet fester og farver. Eller...

I hvert fald stod fredagen på hendes 18-års, hvor jeg mødte en hulens masse interessante mennesker - hendes 100 nærmeste venner. Sådan.
Lørdag var hendes nærmeste familie (alle 35) inviteret på fødselsdagsboller og lagkage, og traditionen tro stod jeg naturligvis først i køen til både boller og kage (og champagne, trods det, at jeg var en aaaaaaaanelse groggy...)
Ellers var weekenden forholdsvis fredelig - lørdag stod på sushi med August og søndag blev tilbragt i sengen.

Næste weekend står på endnu en 18-års (Augusts), og jeg tror, den bliver ret vild. Hele søndag sat af til tømmermænd.

Gros bisous,

xx Thea

No comments:

Post a Comment