Monday, January 09, 2012

lidt nytår....

Kært barn har, så vidt jeg ved, mange navne. Nytårsaften var ingen undtagelse idet Kjems (A.K.A. Anna, Patrick med MEGET mere...) kunne fejre sin 19-års, men da jeg allerede har fortalt sjov og ballade om den aften vi fejrede det nye år, kan I her se lidt billeder af mine venner og jeg.

... xx Thea



August & Kristoffer


Maria-Maria


Mig selv til venstre & Maria til højre



Signe og jeg



Skørter: Til venstre Marias, til højre mit


Jeg har verdens bedste venner! Jeg, Signe, Kristoffer & Maria


Jeg og Kristoffer


Anna (fødselsdagsbarn!!) og Signe


Monsieur Andreas Lønstrup


Champagne... Ou pas.


En flot ung mand hjemvendt fra noget soldater-sjov...


Venner, venner, venner


Legede soldat... Med kasket.


Da det gik galt for Signe...


... Og det fortsatte....


Og da Ask hoppede med på bølgen.


No comments:

Post a Comment