Tuesday, December 27, 2011

ups, jeg har været begravet...





En lille varm kakao-pause på altanen...... Mmmmm...



Verdens fineste udsigt...


Kærlighed, kærlighed, kærlighed... (Mathias&Alisa)


Min lidt for seje bror... (Oliver)


Et fint træ på juleaften...


Har siden sidst haft travlt med alt fra kold lungebetændelse, været i Paris, skrevet SRP (Studieretningsprojekt, 20 skidne sider) og befinder mig nu i Hemsedal, Norge, hvor jeg holder jul og står på ski med familien. Den sidste måned har været præget af opgaveskrivning, og da jeg endelig afleverede, tog vi fluks afsted til Norge. Har derfor ikke set mine skønne venner i godt en måned (kun kort til en anelse fest og druk)...

Derfor glæder jeg mig VIRKELIG meget til at komme hjem til mine venner (og min søster, som holder jul hjemme med sin søde kæreste).

Nytårsaften skal fejres, ikke blot fordi vi træder ind i et nyt år, men fordi min kære veninde Anna fylder 19 år den 31. december. Derfor skal alt fra Dronningens Nytårstale, massive mængder af champagne, dans til den lyse morgen og masser af kærlighed præge denne herlige aften.

Ovenfor ser I en lille bid af min jul i Norge, som desværre slutter i overmorgen...
Turen går snart hjemad, men nu skal jeg UDENFOR i snestormen og gå tur... Woooho!

xx Thea

No comments:

Post a Comment