Sunday, November 06, 2011

comme un enfant...

Salut! Håber I nyder jeres søndag, og ikke som mig sidder og slaver lektier fra morgenstunden...
Som en lille overspringshandling ville jeg vise jer mit seneste køb til mit værelse (er, som bekendt, helt tosset med at indrette det... løbende...)

Har som lille, som så mange andre små piger, været STOR fan af Hello Kitty. Dengang var det dog ikke så meget i DK, men min søde faster fra London var flittig til at sende alt fra kuglepenne til notesblogge.
Må ærligt indrømme, at min kærlighed til den lille kat ikke er helt slut endnu. Synes nemlig den er ret kær, ligesom min søster (på 26) og jeg stadig elsker Barbie.
Derfor var det med stor begejstring, da jeg i går fandt disse til en 20'er.

....I know.... Det er barnligt. Og sikkert også helt åndssvagt. Men jeg synes, at den lille kæde pryder mit vindue ret så fint.

Det gør min lektielæsning LIDT mere hyggelig, samtidig med at jeg kan se frem til familiemiddag med Familien Hedegaard hos søde Jonathan og min kære August.
Nyd jeres søndag!

... xx Thea








No comments:

Post a Comment