Friday, October 14, 2011

vacances d'automne...




Det er så skønt, så smukt, så dejligt og SÅ FORTJENT:
Les vacances d'automne; bedre kendt som efterårsferie.
Efter godt 2 måneders skole (3.G, for at være præcis - not easy!!) har ferien alligevel formået at snige sig op om hovedet på en, uden at man egentlig havde lagt mærke til det.
Og nu sidder jeg altså her på mit værelse efter en dag med TOTALT MISLYKKET orienteringsløb i en skov et sted i Allerød - som I nok allerede nu kan høre, var min mangel på stedsfornemmelse sådanne steder (skove, altså...) knapt så praktisk i en sådan situation, og det faktum, at mine 4 andre bedste venner (Anna, August, Jonathan og Signe) heller ikke var rige på orientering, var ikke just berigende for vores løb. Tilmed duede vores kompas ikke (eller også var det vist noget med at vi ikke kunne finde ud af at bruge det...)

Alligevel formåede vi at finde vej hjem - som den sidst ankomne gruppe. Hvad der skulle have været 5,5 km blev til meeeeget mere, men vi fik både gynget på gynger og plukket Karl-Johan svampe, som var til stor begejstring for især August.

Jeg ville ønske at jeg både kunne dele fotos og videoer, men jeg er endnu ikke en ejer af en smartphone.... ENDNU.

Hvad jeg kan fortælle er, at det var skønt at komme ud i frisk luft og nyde solens stråler. Eneste minus var dog den (lidt) for fugtige skovbund. Mine gummisko har haft bedre dage....

Vil nu drage mod nuit de la culture... You guessed it: KULTURNAT.
Vil i år rent faktisk få noget ud af min skønne hjemby, som huser en masse fantastiske arrangementer og koncepter.

Nyd din kulturaften - hvorend du er.
Jeg ved, at jeg vil nyde min!

xx Thea




Pssssssssssssst.... Billedet er min alt for smukke udsigt. Tog det for godt en time siden, da solen gik ned over KBH. What's not to like?

No comments:

Post a Comment