Tuesday, October 18, 2011

t'es mon amour...


Efter et par dages afslapning og nydelse af den tidligere nævnte efterårsferie, går turen om lidt til nordjylland.
Glæder mig til at være omgivet af frisk luft, strand og hav, selvom jeg desværre misser min kære ven Kristoffers 19-års, men således går det, når man har stor kærlighed til familie og sommerhus.

Mine dage er gået med arbejde og venner, og i går fik jeg æren af at rundsmadre Jonathan og August i kortspil (Rommy). Efter første runde (500 point) måtte de erkende deres nederlag, men til gengæld fik de revance med den forudsætning, at vi startede HELT forfra...
Som den gode veninde jeg er, fortæller jeg selvfølgelig ikke hvem der vandt 2. runde, men I kan vel forestille jer hvem...

Jeg glæder mig allerede til at se min bande igen, forhåbentlig på søndag, hvor Jonathan måske ville fejre folks hjemkomst og en forhåbentlig vellykket efterårsferie.
Og meget à pros pos hjemkomst: Min veninde Anna er i Amsterdam, og jeg glæder mig allerede helt utroligt til at se hendes (helt sikkert) geniale fund - det gør hun sig nemlig godt i...

... xx Thea

Pssssssssssst...... Billederne er hentet fra Google, men er der noget mere inspirerende end kærlighed med Paris som baggrund? Ikke i min verden.

No comments:

Post a Comment