Monday, October 24, 2011

l'école...









Jeg er en seriøst tilhænger af at tilbringe tid på mit værelse,
og dagen i dag er ingen undtagelse.
Efterårsferien er slut, og skudt i gang er helvedet i 3.G fyldt med afleveringer, store opgaver,
arrangementer, teaterture, pensum, eksamen, fremlæggelser med ALT FOR MEGET mere.
Derfor lod jeg mig dy til mit elskede værelse i det sekund jeg kom hjem. Det er her, jeg tilbringer allermest af min tid i hjemmet, og det er her jeg kan koncentrere mig, slappe af, fordybe mig og så videre...

Og så var det lige at jeg tænkte, at jeg ville dele små bidder af mit hyggelige værested.
Her er meget lyst - stoooore døre lader lyset falde frit ind i et ret enkelt rum med hvide vægge. Til gengæld gør jeg ALT for at give det et personligt præg.

Håber I har haft en skøn ferie.

xx Thea




No comments:

Post a Comment