Thursday, October 27, 2011

ga-ga-ga-galla...







Salut, tout le monde!

Jeg er efterhånden edderspændt. I morgen, fredag, står menuen på galla. Sidste galla. 
Og op til i dag har jeg, for at være MEGET ærlig, ikke glædet mig lige så meget, som jeg ellers ville have gjort - hvilket er mærkeligt. Dresscode på kjole og høje hæle plejer at passe mig meget godt, men i år har den ikke sat sig før nu (spændingen, altså...)

Billederne ovenfor er en lille bid af aftenens dress. Da jeg skal have gulvlang kjole på til middagen skifter jeg til kort senere på aftenen, for jeg er stor fan af at danse -
og nok kan jeg mestre det i selv høje hæle, men der er ingen grund til at gøre det helt umuligt...

Har lige pt. ikke et billede af (mig i) den gulvlange kjole, men tager jeg ikke fejl, kommer der det i weekenden. Til gengæld kan I nyde synet at denne underskønne, røde sag fra Lanvin pour H&M;
Jeg købte den sidste år, og selvom den kun har været taget i brug én gang er den alle pengene værd. I morgen tror jeg, at den skal bruges igen, selvom (som min søster så klogt sagde) at det egentlig mest er en fødselsdags- eller julekjole.

Med min søde August under armen kan det ikke gå helt galt (han er i sandhed en gentlemand...), og forinden står den selvfølgelig på beautysalon hos Signe med mine søde veninder.

Spændt? Ja.
Glad? Ja.
Klar? JA!

... xx Thea

3 comments:

  1. Vildt flot kjole! (:

    http://maloulykke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. MANGE tak! Den er endnu smukkere i virkeligheden... :)

    ReplyDelete
  3. Thea, we want an update! Din blog er mega underholdende!

    Kærlig hilsen en pige fra din klasse, som keder sig AL for meget! LOL!

    ReplyDelete