Tuesday, October 11, 2011

anniversaire à paris...



Jeg er et meget kreativt menneske, som elsker at sidde og fedte med farver, glimmer og lim.
Og det er jeg ikke alene om...
I dag modtog jeg denne underskønne invitation fra min søde
veninde Emma, som (ligesom jeg selv) fylder 18 i november.


     
 ........ Og det var da heller ikke uden jubel, da vi fandt ud af, at vores højniveautur med  fransk går til Paris, og tilfældigvis falder sammen med hendes 18-års på en lørdag.
Derfor, som I kan se, er hendes 18-års invitation inspireret af fransk stemning og kreativitet.
Jeg glæder mig helt usigeligt til at fejre min skønne veninde i min yndlingsby,
og heldigvis er vores fælles bedste venner med os.

What more can you ask for?

Bisous, mes amis.
xx Thea


Psssssssssst.... Hun holder sin store 18-års herhjemme, men jeg er bare så heldig at få lov at fejre hende TO gange!




                      

No comments:

Post a Comment