Friday, October 21, 2011

anniversaire de maman...


I dag har jeg glæden af at fejre min søde mors fødselsdag.
Befinder mig pt. i vores andet sommerhus, og her er så skønt. Inden få timer er der fuldt hus med hele familien, og jeg nyder det!

Kørte fra nordjylland tidligt i morges, men selvom dagene deroppe var få, fik jeg både gået ture på den ALT for lækre strand, besøgt den lokale genbrugsbutik (ikke helt dårligt..) og set hele 8 afsnit af Gossip Girl - er nu nået til det allernyeste afsnit, og jeg går og gemmer på det, fordi jeg er så spændt... Kender I det?

Et HØJT hurra skal også lyde til søde Kristoffer (AKA. Stoffi eller Stoffifee), som fylder 19 i dag - jeg er virkelig ked af, at hele slænget (Anna, Signe, Alexander, Jonathan, Vilhelm & August) er samlet for at fejre ham, og at jeg ikke kan være med, men jeg sender alle mine tanker til de sødeste mennesker, og jeg HAR da også ringet og sunget fødselsdagssang for ham...

Hvad skal I lave de sidste dage af ferien?

... xx Thea

No comments:

Post a Comment